Türk Eğitim Programı Dünyayı Eğitiyor

Yerli online eğitim platformu Vedubox,oyunlaştırmayı eğitime adapte ederek, dünya çapında hizmet veriyor. Vedubox, oyunlaştırma modülünü Artırılmış Gerçeklik (Augmented Reality-AR) ve Sanal Gerçeklik (Virtual Reality- VR) teknolojileriyle birlikte sunuyor.

Pandemi dönemi, eğitimin online platformlara taşınmasını sağladı. Araştırma şirketlerine göre, ülkelerin yüzde 90’ı pandemide dijital online öğrenme sürecini benimsedi. Vedubox’ın bu online eğitim seti, öğrencilerin sınıfta aktif olmalarını, derse odaklanmalarını ve motivasyonlarını artırıyor. Setin içinde oyunlaştırma yöntemleri kullanılırken, şirketler de şirket içi eğitim, ürün tanıtımı, işe alım süreçleri ve müşteri ilişkilerini geliştirmek için oyunlaştırma çözümlerini tercih ediyor. Oyunlaştırma iş modellerine giderek daha fazla dahil ediliyor.

Yaratıcılığı Artırıyor

Oyunlaştırmanın başlıca avantajlarından biri, etkileşim olanağı sayesinde öğrenmeyi daha eğlenceli ve öğretici hale getirmesi. Öğrenciler oyunlaştırılmış eğitimlere katıldıklarında daha iyi öğrenme ve pratik yapma şansı buluyor. Eğitimlere entegre (birleştirme) edilen oyunlar, öğrenciler için eğlenceli ve üretken bir öğrenme deneyimi oluşturmaya yardımcı oluyor. Oyunlaştırmanın uygulanması, özellikle ilk, orta ve lise dönemindeki öğrencilere yönelik elektronik öğrenme (e-öğrenme) platformlarında yaygın olarak kullanılıyor.

Yüzde 100 bulut tabanlı teknolojiye sahip yerli sistem Vedubox, oyunlaştırma modülü ile öğrencilerin konsantrasyonlarını artırıyor ve yaratıcılıklarını besliyor.

Bulut Tabanlı Eğitim Araçları Tercih Ediliyor

Araştırmacılara göre ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerinin yüzde 72’si öğrenme deneyimi için bulut tabanlı eğitim araçlarını kullanıyor.

‎Artırılmış Gerçeklik (Augmented Reality-AR) ve Sanal Gerçeklik (Virtual Reality- VR) teknolojilerinin Vedubox üzerinden verilen eğitimlere dahil edilmesinden bu yana, öğrenim deneyimi daha da etkili hale gelirken; öğrencilerin öğrenme deneyimleri de zenginleşiyor.

Eğitim kurumları arasında sanal gerçeklik, artırılmış gerçeklik ve oyunlaştırma teknolojilerinin birleştirilmesindeki artış, daha iyi akademik sonuçların ortaya çıkmasına yol açıyor.

Vedubox’ta öğrencilerin eğitime katılımı, ödev teslimi, derslere giriş yapma sayısı gibi aktivitelerden puan kazanması ve en yüksek puanlı öğrencilerin liderlik tablosunda sergilenmesi öğrencilere ve eğitmenlere yeni ve etkili bir eğitim sürecinin kapılarını açıyor.

Eğitim Platformu Vedubox Nedir?

Yerli Online Eğitim Platformu 


Vedubox, tek platform üzerinden uzaktan eğitim ve iletişim için birleşik bir çözüm sunma amacıyla kuruldu.

Vedubox, uzaktan öğrenme, iletişim ve işbirliğini kolaylaştıran özellikleri bir araya getirecek şekilde tasarlandı. Vedubox, değişen ve gelişen ihtiyaçlara cevap verecek şekilde sürekli olarak geliştirilmeye devam ediliyor. Müşteriler,  bu güncellemeler için ekstra bir ücret ödemiyor. Vedubox’u seçmek için 8 sebep şöyle sıralanıyor:

Hazır Sistem: Yüzde 100 Bulut Teknoloji

Kurulum Yok: Kurulum gerektirmeyen hazır altyapı

Yüksek Kapasite: Yüksek kapasite ile yüksek performans

Sunucu Maliyeti Yok: Sunucu alımı ve  güncelleme gerektirmiyor.

Entegre Güvenlik: Yüksek teknolojiler entegre ve güncel

İnternet Maliyeti Yok: Sunucu internet maliyeti yok

Düşük Maliyet: Tek platformda, ihtiyacınız olan her şey

Personel Maliyeti Yok

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

e-Ticaret Yönetmeliği’ne Danıştay Ayarı

Veri Depolamanın Geleceği

Sanal Dünyanın Bilgi Avcıları