Yönetilen Hizmet Sağlayıcı Sektörü Büyüyor
“MSP’ler işlerini büyütmek ve
farklılaştırmak için her gün birçok fırsatla karşı karşıya kalıyor. Müşteri
ihtiyaçları geliştikçe iş hizmetlerini genişletme olasılığı da artıyor.
Müşterilerle kişiselleştirilmiş bir düzeyde bağlantı kurmanın ne kadar önemli
olduğunu bilen MSP’ler, aynı zamanda müşterilerine sunduğu taahhüdün bir
karşılığını almak istiyor. İyi bir teknolojik alt yapı, müşteri ihtiyaçlarını
karşılamak veya MSP'nin büyümesini sağlamak için her zaman yeterli değil. Bu
nedenle, MSP'lerin yatırımlarını en üst düzeye çıkarmak ve tam hizmet sunmaya
ulaşmak için satıcılar ve diğer sağlayıcılarla değerli ortaklıklar kurması gerekiyor.
WatchGuard, MSP’ler için 4 ticari büyüme fırsatını da şöyle paylaşıyor:
1-Yönetilen Hizmetlere Fark
Yaratacak Unsurlar Ekleyin: MSP'lere yönelik mevcut talep ve bu
sektöre yeni şirketlerin girişi göz önüne alındığında, rekabet açıkça en önemli
zorluklardan biri. Teklifinizi farklılaştırmanın en iyi yolu, yüksek düzeyde
müşteri memnuniyeti oluşturmak ve olağanüstü kalitede hizmet sunmak. Olumlu
geri bildirimler, yalnızca müşteriyi elde tutmak ve geliştirmekle kalmaz, aynı
zamanda yeni işleri çeken güvenilir bir marka oluşturmaya fırsat tanır.
Müşterileri memnun etmenin bir yolu, beklentilerini karşılayan ve aşan yeni
teknolojilere yatırım yapmaktır.
2-MSP İş Büyümesini Desteklemek İçin
Otomatikleştirin: WatchGuard
iş ortaklarının yüzde 60’ı, yönetilen hizmetler sektörünün önümüzdeki iki yıl
içinde büyümeyi hızlandıracağına inanıyor. Buna dayanarak, MSP’lerin
operasyonlarını düzene sokmak, hizmet kalitelerini iyileştirmek ve müşteri
memnuniyetini artırmak için otomasyon uygulamaları gerekiyor. Yama uygulama,
yedekleme, izleme ve raporlama gibi yinelenen görevleri otomatikleştirerek,
MSP’ler zamanlarının bir kısmından tasarruf edebilir ve daha karmaşık görevlere
odaklanabilir. Bu, insan hatasını azaltarak tutarlılığı artırır. Otomasyon ve
yapay zeka, kaynak eklemek zorunda kalmadan daha fazla müşteriyi ve karmaşık
projeleri yönetmenize izin vererek MSP işini ölçeklendirme üzerinde bir etkiye
sahip. Bu tür eylemler ne kadar otomatikleştirilebilirse, iş karlılığı
üzerindeki doğrudan etki o kadar büyük oluyor.
3-Yeni
Seçenekler Satın Almadan Önce Mevcut Çözümleri Tam Potansiyeliyle Kullanın: MSP’ler çabalarını, onlar için karlı bir ana yatırım alanı
olan yeni güvenlik hizmetlerini genişletmeye harcıyor. Ancak bütçelerin de
gittikçe daralması MSP’lerin kullandığı araç setinin verimli kalmalarını
sağlaması gerektiği anlamına geliyor. MSP’lerin en yüksek kârı elde etmek için
güvenlik araçlarına entegre ettikleri çözümlerden neler alabilecekleri
konusunda tam olarak bilgilendirilmeleri gerekir.
4-Bir Tavsiye Programıyla Yeni Müşteriler Çekin: Mevcut müşterileri korumak çok önemli olsa da büyümek için yeni müşteriler çekmeye devam etmeniz gerekiyor. Yeni müşteriler için en iyi kaynaklardan biri bir tavsiye programı oluşturmak. Yönlendirmeler uygun maliyetlidir ve yeni müşteriler kazanmanın güçlü bir yoludur. Bu nedenle mevcut müşterilere, hizmetinizi tanıdıkları kişilere önermeleri için teşvikler sunmak iyi bir fikirdir. B2B (Business to Business-İşletmeden işletmeye) karar alıcılarının yüzde 84’ü satın alma sürecini bir yönlendirme yoluyla başlatıyor ve ayrıca yönlendirmeleri olan B2B şirketleri, satışları yüzde 69 daha hızlı kapatıyor.
Yorumlar
Yorum Gönder