QR Kodu İlaçlamaya Da Girdi


Tarımsal ve dezenfeksiyon (temizlik-hijyen) amaçlı yapılan ilaçlama uçtan uca QR kodu ile kontrol ediliyor. Gelişen teknoloji ile birlikte tüketici artık aldığı hizmetin her adımını kontrol etmek istiyor. Çeşitli sektörler de, tüketicilerin beklentilerini karşılamak adına uygulamalarını dijitalleştirme yolunda adımlar atıyor. Bu kapsamda, gelişen tarım sektörü ve çevre kirliliğini önlemek adına sektörleşme aşamasına gelen  ilaçlama, tüketiciye daha hızlı ve şeffaf bir hizmet sunmak için QR kod sistemi geliştirdi. İş yapış süreçlerinin her adımında ileri teknolojiyi kullanmayı amaçlayan İlaçlat Firması, tasarladığı sistem ile uçtan uca kontrol sağlayarak tüketicilere yüzde 100 güvenli ve şeffaf hizmet sunuyor.

İş yerlerinde alınan hizmetlerin kontrollerinin yazılım üzerinden çok hızlı şekilde yapabildiğine dikkat çeken İlaçlat, geliştirdiği QR kod sistemi sayesinde sunduğu şeffaf uygulamalar ile tüketiciler ve iş yerlerinin kontrollerini sağlıklı bir şekilde yapabiliyor. Yazılım altyapısı ile desteklenen sistem sayesinde her şey uçtan uca kontrol edilebiliyor. Sistem üzerinden hangi hizmetlerin ne zaman ve nasıl alındığı, geçerlilik sürelerinin ne kadar olduğu gibi tüm bilgilere ulaşılabiliyor.

Tüketiciler, günümüz koşullarında dezenfeksiyon ve haşere kontrol hizmeti almasını önemserken, bu doğrultuda periyodik kontrolleri çok hızlı yapabilme imkanları sunan sistem ile her noktada etkili takip ve kontrol mekanizmaları geliştiriliyor. İleri teknolojiyi sektörün her alanında uygulamayı amaçlayarak tasarlanan hizmetle tüketici taleplerinin karşılanması hedefleniyor.

QR Kodu Nedir?

QR kodu (Quick Response) veya karekod, dijital cihazlarla okutulabilen bir barkod türü. 1994 yılında geliştirilen QR kodu, Japon Denso firmasına patentli….Günümüzde dijital kameralı cep telefonlarında da QR kodu kullanımı yaygınlaşmaya başladı.

QR kodu,  hızlı yanıt kodu veya optik etiket olarak da nitelendiriliyor. QR kodları genellikle bir web sitesine veya uygulamaya işaret eden bir konumlandırıcı, tanımlayıcı veya izleyici için veriler içerir ve verileri verimli bir şekilde depolar.

QR kod uygulamaları, ürün takibi, ürün tanımlama, zaman takibi, belge yönetimi ve genel pazarlamayı içeriyor.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

e-Ticaret Yönetmeliği’ne Danıştay Ayarı

Veri Depolamanın Geleceği

Sanal Dünyanın Bilgi Avcıları